Скрипторий: Swarmkeeper dedication (howl of the wild) - pf2.ru
Войти

Скрипторий: Feat - swarmkeeper dedication (howl of the wild)

Назад к списку всех объектов Howl Of The Wild
Как это работает Это страница объекта Скриптория, в первой части показан ее статус и вывод оригинального объекта.
Объект может иметь следующие статусы: Нет перевода, В работе, На проверке и Переведено.
  • Если объект в статусе "Нет перевода", то любой зарегистрированный пользователь может взять этот объект себе в работу - тогда для него откроется вторая часть этой страницы с редактором. Обратите внимание, что текст объекта представлен в виде HTML текста. Вам не нужно умение писать html код, но самое минимальное умение его читать - да.
    После того как вы взялись за перевод этот объект закрепляется за вами на 3 дня. Если в течение этого времени вы не отправите свой перевод, то статус объекта скинется обратно в "Нет перевода" и он снова станет доступен для других пользователей.
    Одновременно один пользователь не может иметь в работе более 5 объектов (объекты "На проверке" не учитываются), это количество считается по всем источникам в Скриптории.
  • Если вы взялись за перевод, то объект получит статус "В работе" и откроет для вас редактор полей этого объекта, подробная информация будет внутри этого раздела (там много).
  • После отправки перевода объект перейдёт в статус "На проверке". Администратор проверит перевод, внесёт коррективы при необходимости и утвердит перевод. Если всё очень плохо, то перевод будет отклонён.
  • Если объект в статусе "Переведено", то одобренный перевод будет отображен на этой странице, а сам Источник станет на шаг ближе к завершению. Когда Источник будет завершен и размещён в общей базе данных, автор перевода будет указан на сайте на странице этого объекта как пользователь, предоставивший перевод.

СТАТУС:

НЕТ ПЕРЕВОДА

Feat - swarmkeeper dedication (howl of the wild)

Swarmkeeper Dedication
Feat 2
Source Howl of the Wild
Archetype Swarmkeeper
Prerequisites trained in Nature
Your body has become a symbiotic hive for a swarm of crawling insects. You can emit your swarm using the Swarm Forth action, and you can use the Bite and Sting action while your swarm is outside your body to command it to attack. Your deep connection to your swarm precludes you from also having an animal companion, though if an ability allows you to have more than one animal companion (such as the beastmaster archetype), you can count your swarm as one. You're immune to any damage from your swarm, and during your daily preparations you can anoint up to five willing creatures with a concoction made from your pheromones to grant them immunity as well.
While outside your body, your swarm is Large and has a Speed of 15 feet and a climb Speed of 15 feet. It can occupy the same space as other creatures. While outside your body, the swarm can be attacked. It uses your statistics for defenses but is immune to grappled, prone, restrained, and mental effects that target only a specific number of creatures. The swarm has resistance equal to your level to physical damage and weakness equal to your level to area and splash damage. Any damage that would be dealt to the swarm is dealt to you instead, though you take damage only once from any ability that includes both you and the swarm in the area of effect (though you take the greater amount of damage).
Swarm Forth 2 ( concentrate) Requirements Your swarm is within your body; Effect Your swarm boils forth from your body into a space adjacent to yours. (Its space can overlap yours.) It remains separate from you until the end of your next turn, but you can Sustain the effect up to 1 minute. The effect also ends if you end your turn more than 60 feet away from the swarm. When you use Swarm Forth and each time you Sustain the effect, you can have the swarm Stride.
When Swarm Forth ends, the swarm disperses into individual creatures. While dispersed, it can no longer be used for actions or be targeted, and the insects return to you and nest in your body again. This typically takes 1 minute unless you're extremely far away (as determined by the GM).
Bite and Sting 1 Requirements Your swarm is outside your body; Effect Each creature in your swarm's space takes 1d4 piercing damage with a basic Reflex save against your class DC or spell DC, whichever is higher. At 4th level and every 2 levels thereafter, the damage increases by 1d4.